City of heroes/Villains - review, update

22. října 2005 v 18:55 | Dargnon |  MMO news + articles
novinka pro MMORPG.cz

<b>Beta Review -</b> Jak jistě víte, již běží beta test City of Villains. Tento samostatný expansion má vyjít 31.10.2005 - tedy za deset dní. Připomínám že CoV je samostatné MMORPG, ale pokud do svého accountu (herního účtu) dodatečně zadáte i cd-key z druhé hry (CoV nebo CoH), můžete hrát obě dvě za jednotný měsíční poplatek - takže vlastně stačí koupit krabici ve které se skrývá více než expansion.

NDA už bylo zrušeno a tak mohou betatesteři vesele hlásat jaká že ta hra je, zveřejňovat screenshoty atd. Asi nikoho tedy nepřekvapí že už tu jsou první hodnotná preview/review a právě jedno z nich na RewiredMind uděluje hře krásných 9 bodů z 10. Jen je třeba mít na mysli že se jedná pouze o velice krátké zkušenosti z beta testu a navíc od fanouška CoHu...

<i>"Přemýšleli jste někdy jaké by to bylo být pro jednou ve hře tím zlounem? Připravovat podlé plány a šířit strach? Tak teď můžete! Beta servery City of Villains již běží v nonstop provozu což může znamenat jediné - konečně je to tu. Teď když už bylo zrušeno NDA můžu vám říct že tento samostatný expansion by měl být na vašem "musim si zahrát!" seznamu.

Revamp úpravy kostýmů z Issue 4 City of Heroes je částečně i zde, můžete tedy dle libosti upravovat celé tělo vaší hráčské postavy a být tak zcela jedineční. Možnosti kostýmů se od CoHu liší dost na to aby jste si byli jisti že ještě nikdo v této hře nevypadal podobně jako vy. Jsou tu také bodáky, lebky, dráty a všechny možné téměř fetišistické ozdoby. Hráčské archetypy (povolání) jsou zcela nové, ale zároveň podobné - například Brute je podobný jako Tank, ale primárně se soustředí na útok zatímco obranu má až na druhém místě. Většina povolání je podobná těm co jsou v CoH ale má obrácené vlastnosti, takže PvP asi bude dost zajímavé..."</i>
novinka pro MMORPG.cz

<b>Issue 6: Along Came a Spider -</b> Další update pro CoH již přináší kompatibilitu s CoV.

- nové PvP zóny pro Hrdiny i Padouchy)
- gladiátorská aréna
- jména délky až 20 znaků
- podpora 3D zvuku
- vylepšený interface

Pro hráče s aktivovaným CoV:
- stavba, vstup a raidování hráčských základen
- The Cathedral of Pain Trial

A také velice nepopulární "nerf" CoHu, tedy oslabení většiny vlastností za účelem vyladění a zlepšení hry. Nezbývá než důvěřovat vývojářům že to zlepší hru, nebo dále spamovat fórum na toto téma - to už dosáhlo 400 stran příspěvků.

Review na RewiredMind http://www.rewiredmind.com/review/cityofvillains

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.