Good bye, SWG... Hello, SWG!

16. listopadu 2005 v 19:34 | Dargnon |  StarWars <-> Galaxies
novinka pro MMORPG.cz

Asi tak lze nejstručněji vyjádřit následující - Star Wars Galaxies opět projde dramatickými změnami. Mnozí ještě nezapomněli na sporný "Combat Upgrade" který podstatně změnil především bojovou část hry a už je tu další, ještě obsáhlejší změna. Tentokrát to už asi nelze nazvat jinak než "Total SWG Upgrade" nebo "SWG 2".

Julio Torres, producér SWG od LucasArts seznámil hráče se změnami v "dopise" na oficiálním webu hry. Především zde vysvětluje proč ke změnám dojde. Star Wars Galaxies prý podle zkušeností a reakcí (a hlavně jejich počtu samozřejmě) hráčů nesplnily to co měly, nepřinesly (téměř) reálný prožitek ze světa Star Wars. A to se nyní má změnit... Koho zajímají detaily, může si pročíst celý seznam změn na webu SWG. Julio se hráčům samozřejmě omlouvá a ujišťuje je, že tyto změny samozřejmě jsou pro jejich dobro/zábavu.

<b>Star Wars Galaxies Enahancements:</b>

Stávající systém asi 30ti <b>povolání</b> bude předělán na 9 povolání podle "tradičních postav SW"- Bounty Hunter (Boba Fett) se zaměřením na likvidaci zadaného cíle, Commando jako specialista na těžkou bojovou podporu, Entertainer jako tanečník, hudebník či Image Designer, Jedi (Luke Skywalker) jako hodný nebo zlý rytíř s "magickou" silou, Medic jako prostě medik léčící ostatní hráče a využívající chemické zbraně, Officer jako vedoucí postava využívající podpůrné útoky, snipování a další, Spy jako tajný, plížící se agent-pistolník, a konečně Trader (Lando Calrissian) pod kterého se zahrne stávajících asi deset výrobních povolání ze SWG.

Většina stávajících povolání zůstane zachována v rámci těchto devíti povolání. Ale například Bio-Engineer nebo Creature Handler jsou definitivně zrušeni z důvodu že za ně hrálo příliš nepatrné procento hráčů.

Dnešní hráči si budou moci desetkrát "respecnout" povolání, takže pokud jste nejvyšší level můžete si vyzkoušet nejvyšší levely ve všech povoláních než se rozhodnete které z nich vám nejvíce vyhovuje.

Každý nyní od začátku může být Jedi. To je konec složitého systému kdy trvalo měsíce než vaše postava získala spoustu všemožných zkušeností, plnila rozmanité questy, navštěvovala exotická místa a teprve pomalu chápala Sílu a stávala se Padawanem. To je konec dlouhých měsíců tréningu dovedností Jedi aby tak hráč byl silnější než ostatní a byl loven Bounty Huntery. To je konec systému který SOE vyvíjelo dva roky.

<b>Bojový systém</b> bude po roce opět od základů změněn. Má být nyní 4krát rychlejší a více pod kontrolou hráče.

Velice důležitý je nový <b>systém vývoje postavy</b> kdy se hra ještě více přikloní k levelovému systému. eXPerience budou jen tři druhy a to Combat, Craft a Social. Když získáte level, tak prostě získáte level jako v jiných hrách. Celkově bude vývoj postavy mnohem lineárnější a bude obsahovat questy.

Otázkou zůstává, zda to neznamená předělání originální hry která se vyznačovala obrovskou svobodou a rozsáhlostí na klasickou levelovou arkádu. Doufejme že ne.

Oznámení Julio Torrese http://starwarsgalaxies.station.sony.com/content.jsp?page=Julio%20Torres%20Producer%20Letter

SWG Game Enhancements http://starwarsgalaxies.station.sony.com/content.jsp?page=STAR%20WARS%20GALAXIES%20NEW%20GAME%20ENHANCEMENTS%20GENERAL%20FAQ
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama